Gzmprin Siz de diyin ki doktora madem sezaryen yapmıcaksın neden soruyorsun sezaryen mi normal mi diye 😂 Sezaryan olucaksanız çatı muayenesi yaptırmanıza gerek yok ayrıca, çocuk ordan cıkmıcak sonucta. Rapora da çatı dar falan yazdırıcaksa yazdırsın gelip kontrol etmiyecekler nasılsa😁