Egeligif Gzmprin canım boyle yazdığına bakma benimki de ilk olacak üstelik normal düşünüyorum. Ama ne kadar rahat girersen o kadar rahat bir doğum dediler bende çok takmamaya çalışıyorum 🙈
Gzmprin Egeligif Ben daha evlenmeden diyodum normal doğuramam diye halada aynı diyorum.Korkumu yenemiyorum bi türlü
Egeligif Gzmprin canım nasıl mutlu olacaksanız sen nasıl rahat olacaksan doğum öyle olsun zaten ☺️ ben sadece rahat olmanın senin doğum sürecine ne kadar olumlu yansiyacagini anlatmak istedim. Şimdiden sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏