Tecrübeli annelerinin fikrine ihtiyacım var şuanda 34 haftalık hamileyim ben doğumu sezeryan istiyorum bunu doktora söyledim doktor ise bana ben buraya sezeryan istiyor diye yazamıyorum 36 haftalıkken çatı muayenesi yapılcak dedi bu zorunlumu ben normal doğum istemediğim için bunu yaptırmak zorundamıyım