Kekmez ben illaki gitmesin demedim istiyorsa tabiki gitsin ama herkes illaki aynı haftada giderecek diye birşey yok demek istedim
Sonuçta hamileliğin iyi gid cek olması ya da kötüye gidecek olması bazen bizim elimizde olmayabilir istediğin kadar dr a git olacağı varsa da olur demek istedim
Neden taktınız bana anlamış değilim
Fikir istemiş arkadaş ben de herkes gibi özgür irademle fikrimi savundum
Neyi söyleyip söylemeyeceğimi sizden öğrenecek değilim