aslihansinem92 bi de beni düşünün ben yurtdışındayım burda sık sık ultrasona girmek yok :) ben 9 haftalık hamileyim ultrasona 29 haziranda giricem yanı 12 haftalıkken hem ikili test olacak hem de bebeği görücez tek seferde işimiz halledilecek
Ama tr de dr lar para kazanmak için bazen de hastaneler sık sık ultrasona sokuyorlar gebeyi
Bebek sıkıntıya girebiliyormuş bazen :)
Ama sabırsızlanıyorum birşey diyemem :)