yaseminnn54 ben baştan anlatayım Danimarka’da yaşıyorum buradaki doktorlar genel olarak ilaca vs çoğu şeye körü körüne bağlı değil hemen boğazım ağrıdı vs deyince ilaç vermiyorlar serum vs bağlamıyorlar gerçekten gerekli mi değil mi bunun tüm araştırmasını yapıyorlar neyse
Gelelim gebelik kısmına adetim gecikti test yaptım pozitif dr randevusu aldım tabiki heyecanla ultrason vs olaca diye gittim
Kan tahlili yaptılar adıma dosya açtılar son adetin ilk günü kilo boy işte sigara içiyor musun ailesel hastalık var mı vs genel prosedürler
Sonra sizi size en yakın hastaneye yönlendiriyorlar size bir tane ebe veriyorlar ebeyle görüşme haftalarını yazılı planla size veriyorlar o tarih gelince ebeyle görüşüyorsunuz sizi muayene ediyor ama karın çevresi ölçümü tansiyon kilo vs
Ve ultrasona ilk 12. Haftada giriyorsunuz hem ikili test aradan çıkmış oluyor hem de bebeği tam olarak görmüş oluyorsunuz ben sormuştum tr de böyle değil heme ultrasona giriliyor diye bebek kalbinde ısınma yapıyormuş 4 dk yı geçen ultrasonda o yüzden bir problem ve anomali yoksa her hafta girmiyorsunuz burada
Diğer ultrason 18. Hafta ve 32. Haftada bu kadar
Yani toplamda 3 ultrason 8 ebe görüşmesi ve 5 doktor görüşmesi var bu kadar
2 idrar tahlili ve 3 kez kan alımı dışında başka işlem yok
Bu sorduğum herkesten yeterli geliyor cevabını aldım
Sonuç olarak ben de alıştım :) biraz uzun oldu kusura bakmayın