aslihansinem92 bende ilk öğrendiğimde 890 dı 2 gün soruna bi daha gittim 2300 lerde üstten görünmedi Alttanda ben istemedim doktor 5000 olmadan değerin net görünmez dedi sonra 5 günün sonunda aile hekimine gittim bi daha 13 binlerde yarın için randevu aldım ultrasona gideceğim. Kesinlikle çok mecbur kalınmadılar ciddi bi problem olmadıkça alttan muayene olma her zaman en sağlıklısı üstten. Biraz bekle değerlerin yükselsin zaman çabucak akıp gidiyor zaten 😉