Altugba Seyma3011 ben ilk bebegimi onda dogurdum bildigin catlak ama tatli catlak 😂 dogumuma 1 ay kala tanıştık cok sevdjm 😁
miraykumru İlk olarak Dümyam hastanesiyle başladım İnrahim Demir hoca ama çok memnun değilim iZah şeklinden,şimdi çok araştırdım 2 aydır Hüma hastanesi Cahit hocaya gidiyorum,kesinlikle tavsiye ederim çocuğumun bütün durumunu tek tek anlatır ☘️🙏🏼
Aysenur-ozturk miraykumru İbrahim hocamı çok yakından tanıırım o çok hasta sevmez öylesine yapıyor hızlı konuşur ne sordun sordun sormadın söylemez 😂
Aysenur-ozturk Rabiskooo Mustafa hoca çok iyidir de mizacı biraz sert ya ben Kayseri’deki tüm doktorlara gittiğim için biliyorum git şunu yaptır bunu yaptır gel diyor soru sorduğunda önce testleri yaptır diyor aklında bir sürü soru kalıyor
Rabiskooo Aysenur-ozturk hmm gebelikte ne testi isteyebilir ki aceba bide gelmeden önce sıkı bir kahvaltı ara öğün saat 1 de et yemeği ve baklava meyve suyu ddi bunları niye ddi anlamadım hiç neye bakacak ki aceba
Aysenur-ozturk Ben Acıbadem e gidiyorum kuzular Mustafa taş aşırı memnunun her hafta çağırsa keşke de gitsem ücreti biraz pahalı ama kesinlikle tavsiye ederim
Gulhan3291 Bende huma hastanesinde humeyra ozturke gidiyorum cok tatli bi doktor ve guzel ilgileniyor🥰
Aysenur-ozturk Rabiskooo bak işte değişik bi adam anlam veremiyorum kendim de sağlıklıyım daha önce de dünyam hast kadın doğumda çalıştım biraz yaşlı ya acayip şeyler istiyor 😂 benim çocuğum olmuyordu direk rahim filmi çektir dedi hocam ben ne enfeksiyon geçirdim ne bişey eşimin sonuçları kötü tüp bebek mi önerirsiniz aşılama mi dedim önce rahim filmi dedi bi daha gitmedim 😂
Rabiskooo Aysenur-ozturk hmm bende anlamadım burdaki doktorum yönlendirdi bakalım sanırım ayrıntılı ultrason yapacak ama hadi baklavayi anladım da eti filan anlamadım bende niye istedi yememi filan
Aysenur-ozturk Rabiskooo yaptır bakalım iyi olur inşallah canım Ben o haftalara gelirsem inşallah Mehmet tayyara yaptıracağım detaylıyı Kayseri’de bence en iyilerden diğer kızlara öneririm 😊
Miray0 elfeylul hımm cinsiyet tahmininde bulundu mu merak ediyorum doktorun tahminleri tutuyor mu acaba diye
Kimbilir38 Meraba kizlar bende kayseri sehr hastanesine gidiyorum ama artik ozele gitmek iatiyorum onlarda masallah fiuatlari ucmus gitmisss