Ayazsmommy Sumisalii benim doktorum da erciyesteydi özel Yazhane açtı şimdi ona gidiyorum ve tavsiye ederim aşırı iyi bir doktor
edasaribek bende şehir hastanesine gidiyordum ama bu ay son muayenem fakultede yusuf madendağ in ozel muayenesine baslicam
Ayazsmommy Sumisalii benim anneannemle aynı yerde çalışıyorlarmış anneannem emekli olmadan önce kayınvalidemin de doğumunu o yaptırmış yani baya bildiğimiz bir doktor birde erkek doktorlar genelde kadın doktorlardan daha bilinçli ve tecrübeli oluyor
Rabiskooo Kızlar Mustafa başbuga giden var mı yarın randevum var riskli gebeyim ve bebeğimin böbrekleri geniş ddi doktorum Mustafa başbuğ önerdi
Aysenur-ozturk Rabiskooo Mustafa hoca çok iyidir de mizacı biraz sert ya ben Kayseri’deki tüm doktorlara gittiğim için biliyorum git şunu yaptır bunu yaptır gel diyor soru sorduğunda önce testleri yaptır diyor aklında bir sürü soru kalıyor
halitefe Rabiskooo ben gidiyorum canım normal takiplerimide yaptı baya başarılıdır kendisi perinatolog ve profesör zaten Kayseri’nin en iyisi için rahat olsun
Sumisalii kedidirokedi uzretleri cok pahali canim ya erciyesde oyle ama napalim devlete gitmek istemiyorum
Seyma3011 Tekden hastanesi gülcam yazıcı özgüne gidiyorum yorumları okudum herkes memnundu bir kaç seferde kadın hastalıkları için gitmiştim memnundum gerçekten iyi çok ilgili cana yakın güler yüzlü ☺️
Altugba Seyma3011 ben ilk bebegimi onda dogurdum bildigin catlak ama tatli catlak 😂 dogumuma 1 ay kala tanıştık cok sevdjm 😁
Asyaerciyes Seyma3011 bende o doktora gidecektim fakat googlede 1 kişi bile hakkında iyi yorum yazmamış özlem katırcıya gidiyorum şimdi tekdende