Gamzeee89 tahmini doğum 5 haziran benim . 23+5 olduk. Ayrıntılı ultrason çok önemli olduğu için girdim. Tetonoz aşısı da çok önemli mutlaka olmak gerekiyor. Ben ilk hamilelikte ve doğumdan sonra tetonoz aşısı oldum. Toplam 5 doz tamamladığım için uzun seneler koruyuculuğu olduğu için ikinci hamilelikte yapmadılar aşı