Merhabalar, benim bebekte 21+5 günlük. Detaylı da oldu, tetenoz aşımı da oldum. Şimdilik herşey yolunda şükür. Sadece hareketleri birgün var birgün yok, insan biraz tedirgin oluyor ama henüz normal sanırım. Umarım hepimiz sağlıkla alırız kucaklarımıza bebeklerimizi🙏