Bizde 20 haftalık :)) tetanoz olduk geçen hafta çok ağrılı geçti maalesef çok şükür bi doz benim.. Detaylı da haftaya İnşAllah.. Baş ağrım çok oluyor bi de geceleri katın acısıyla uyandığım çok oluyor bel ağrısı v.s çok ağrım oluyor ama onun dışın da çok şükür güzel gelişiyor oğlumm💙