gulapikk Gamzeee89 gerçekten çok güzel bir kaç saat hareket etmese hemen uyandırıyorum bir iki tekme atsın burdayım desin diye 😁
Elif_yksel 23 haftalık olduk detaylıya girdim herşey yolunda çok şükür:) bu ayın sonunda tetanoz ikinci dozu vuruncam. Cinsiyet erkek 🤗
SenaUysal Elif_yksel ayy bende ay başında 2. Dozu vurulacağım. Erkek annesi olmak nasıl hissettiriyor benim erkek kardeşim falan yoktu oğlum olacak çok meraklanıyorum😂
Aysema Gamzeee89 Gçen yılın haziran annesiyim, postu görünce inanılmaz duygulandım. O günlere gittim. Kızım şimdi 8 aylık oldu bile. Rabbim herkese sağlıkla lavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏💜
Gamzeee89 Aysema yaa canım ne güzel amin inşallah bizlerde senin gibi bebeklerimize kavuşup böyle postlara denk geliriz sonra ☺️
Prensannesii38 Sermec27 cok uzuldum canım kusura bakma bilmiyordum Rabbım cennette kavuatursun dogacak evladına omur versin ınsallah
ceydaelcik 20+6 dayım ben de oğluşumla😍 tetanoz aşısını geçen hafta oldum 3 gün çok ağrıdı ama geçti çok şükür. Dün de detaylı ultrasona girdim bir sıkıntı yok cok şükür iyi gidiyoruz 😊
Gamzeee89 ceydaelcik ben genelde iğne filan vurulurken çok sıkıyom kendimi bu seferde sıkarsam ağrı çok olursa diye korkuyom
Sehribannnn Gamzeee89 doktorum bana kız dedi detaylıda inşallah kız der Biz Elisa koyucaz 🥰 ilk buyuk çocugum kız olsun istemişimdir.
Fadmkm 20+6 olduk minik kızımla dün aşı oldum şükür bir ağrısı olmadı öyle haftaya da detaylıya gireceğim inşallah
Gamzeee89 Fadmkm ayy kız bebek şükür 😀burada geneli erkek yazmiş ta dedim herkez erkek doğuruo galiba bu sene 😀