iremgun aay canim benim yaa icimemi dogdu bilmiyorum sirf sana bakmak icin girdim hatta profilne bakiyordum acaba nasilsin diye😊
kahve lekeden korkma kuzum benim ara ara geliyor hatta bugunde geldi insan ister istemez tedirgin oluyor bende oldum sabahtan beri icim icimi yiyor cok az bisey gelen ama daha oncesinde Volkan hocaya sormustm kahve ve pembe lekenlenmer normal, koyu kirmizi olursa hastaneye gel demisti. Hatta bugun tirnak ucu kadar pembe bi akintida oldu surekli kendimi kontrol ettigim icin goruyorum🙈onun icinde normal o kadari demisti. Baak duymussun iste kalp atisinida cok guclu senin bebisin buna inan 💛 kendini gostermek istemis sana ,kandilinizi kutlamis 🥰🥰 biz hamileligi hastanelerde gecirecegiz kuzum belli oldu 😅 simdi iyimisin toparlayabildin mi bari kendini stres yapmamaya calis
ben cumartesi yine gidecegim bu haftadan sonra iki haftada bire cekerm bu hafta biraz benim icin onemli 😊 gecen seferki hamileligimde bu haftada kalmis gozukuyordu bebis. O yuzden gitsem baya rahatlayacagim insallah🤲🏻🤲🏻 Sali gunu icinde sana bol bol dua edecegim zaten cok kolay bi islemdi ama en hafif sekilde gecireceksin rabbimin izniyle 😊 su anda varmi agrin sizin yada herhangi birsey