iremgun ay saka gibi yaa neresiymis orasi gercekten cok merak ettim😅 kendilerine ayri bi dunya kurmuslar ama bence ugrasilmayi hak etmisler kuzum ben olsam ugrasirdim . Ve ne kadar kurumsallik o kadar mobbing bu bi gercek 🙈 insanin en onemlisi huzuru ya gercekten ben calistigim sirketten memnunum mesela ama cok yogun ve pandemiden once surekli sehirdisi seyahetlerim oluyodu pandemi bitinxe yine olacak bi ayagim istanbulda 🙄 bebek olunca bu tempoya can mi dayanir , hic sanmiyorm ama kismet iste belki banada degerlendirebilecegim imkanlar gelir 😅
haha ya bide sey varya makas mi bicakmi ne ustune oturursan kizmi oluyoms ole bisey benim esimde onu duymus 😅😅
ben ilk hamileligimde ruyamda gormustm kizdi bebegim tabi ogrenemedim. Bu sefer de erkek gordum hatta ismini Efe diye gordum ne alaka bilmiyorum😅 belkide bi filmde dizide gorup etkilenmis olabilirim diye dusundum. Saglikla gelsin Efe de Ayse de kabul edilir 😅😅ben kiz yada erkek diye uzulen insanlari gercekten hic anlamiyorum Rabbim aratmasın kimseye🙏