blueberyy00 Papatya_1 ya valla hevesleniyorum inşallah bu sefer yolunda gider hersey çok heyecan yapıyorum
anne_211 5+4 teyiz bizde sevgili anneler, benzer şikayetler bende de var karnım şişkinlikten Kocaman görünüyor, ara sıra da kasıklarda ağrılar oluyor, inşallah sağlıcakla gelsin bebişlerde bunlara dayanırız biz🤲🏻💪🏻💪🏻
blueberyy00 anne_211 bendede aynı ağrılar oluyor karnımda alt kısımda doluluk agrı oluyor inşallah normaldir yarın randevum var bakalım
anne_211 blueberyy00 İnşallah, yarın doktorunuzla da görüşürseniz bu ağrılarla ilgili yazar mısınız. Benim salı günü ilk randevum , yine de doktordan normal olduğunu duymak rahatlatacaktır. İnşallah bebeğiniz de sağlıklıdır, güzel haberlerinizi bekliyorum 🤲🏻🤗🤰🏻
AydanSahinSaban Merhabalar bende 5 haftalik hamileyim yarın kontrolum var. İki kayip yasadim igne vuruluyorum her gün. İnşallah bu sefer saglikla kucagima alabilirim ♥️ Kabızlık, bel ve kasık ağrım fazlasiyla var benimde. 😔
Mom050 Papatya_1 yaa ben de son regle göre 4+4 te gittim ama görünmedi beta değerim 343 tü doktor bu değerle görünmemesi normal haftaya gel dedi :/ sizin değeriniz kaçtı biliyor musunuz
Papatya_1 Mom050 regl e göre hesaplama kuzum bende 365 le gittim göremedi ama 3 bin küsürlere gelince gördü keseyi ayrıca bende eğer adete göre hesaplarsam 6 haftalığım
blueberyy00 anne_211 ya canım benim tabiki bende çok merak ediyorum duyup rahatlamak bebeğimi görmek istiyorum inşallah yolunda gider hepimiz için hersey
blueberyy00 anne_211 doktorum normal olduğunu söyledi canım agrıların lekelenme olmadığı sürece korkma agrın artarsa ayağını uzat yat dedi
Parla_ Papatya_1 ben de 5+3 oldum :) bel ağrım çok fazla. Salı günü de kesemi gördüm. Kalp atışını bekliyorum heyecanla🙏
Mom050 Papatya_1 işte bizim kese daha görüşmediğinden şimdilik regle göre söylüyorum bakalım doktor haftaya çağırdı ama yine görünür mü emin değilim belirsizlik deryasında yüzüyorum hayırlısı 🤭