Mom050 Papatya_1 işte bizim kese daha görüşmediğinden şimdilik regle göre söylüyorum bakalım doktor haftaya çağırdı ama yine görünür mü emin değilim belirsizlik deryasında yüzüyorum hayırlısı 🤭
Papatya_1 Mom050 bu şekilde düşünüp sadece kendini ve bebeğini üzersin bebeğim benim ilk betam 20 sonra 40 sonra 62 sonra 365 sonra 3 binler de
Gizem_lina05 Ya kızlar cok sacma degil mi son adet tarihinin bailangıcına göre bu happy moomy iyide o bi hafta zaten birliktr kanama varken olamıyoz kanama biyincede hemen olunmuyor 8 haftalık göateryo beni resmen ama benim heaabıma göre 7 bile olmadı🤦♀️
Hly-emir Gizem_lina05 evet bende normalde 7 +2 adet tarihine göre ama doktora salı günü gittim 5 haftalık dedi 🙈
221120 Papatya_1 benim de öyle, şişlik var. Ne yesem şişiyorum zaten akşamları meyveden başka hiçbir şey yiyemiyorum artık 😔
Papatya_1 Gizem_lina05 biraz tuhaf kuzum ultrason görüntüsü veriyor ya onda bile yazıyor benim 4W4D diye
Canan123 Benim adete göre 7+2 görünüyodu ama keseyi gördük sadece geç gebelik, haftaya bi daha gidicem bakalım gerçekte kaç haftalık 😂