Kevserekinciacar97 Herkesin bünyesi, yaşadığı,ortamı,bebeği,gelişi her şeyi farklı. Olayları bireysel değerlendirmek lazım. Bir arkadaş ile konuştuk normal doğumunda bebeğini haftalarca kalkıp alamamış kucağına 🤦🏻♀️ üç ay neler çektim asla iyileşmedi diyor. Şimdi tekrar normal doğum yapacak. Ama yok sezaryan şöyle yok normal böyle herkesin yapısı farklı,insan kendi bedenini bilir uygun olanı eğer bebek de ayak uydurursa o şekilde doğumunu yapar 🤷🏻♀️