Cnm herkes bişey söyler evet ama herkesin bünyesi bir dğl bana kimse bu kadar acılı olacğını söylemedi mesela bn sana söyleyem kulak asar asmaz kendin bilirsn ve belki senin acı eşğiin yüksek olqck ve bnm kadar yada bi başkadı kadar acın olmayack bunu bilemeyiz bnm yarın 1 hafta olacak doğum olalı isteğe bağlı sezeryan oldum oldğm gün yerimden kalkamadm desem yeridir öyle bi acı çektim ki hem diyorm bu kadar neden acıyor ona şaşırıyorm hemde acıyla nasl başedecm diye çocukla ilgilenmeyi bırak şocuğu gözüm görmedi inanılmaz acıdı bnm dedğim gibi belki bnm acı eşiğim düşüktür ama hiş böyle tahmin etmiyordum bnde kmse bu kadar olacğnı demedi bana herkes işte hiç hissetmiyosun uyuşk oluyosn dedi ama uyuşkşluk geçtikten snra acı çekeceksin günlercd oturup kalkarken çok canın yanack demedi doğumdan snra diyor herkes aa evet sezeryan öyle okur onu şu kadar çekersin bu kadar acır dediler sağolun ya dedm keşke önce deseydnx😀 seni yada bi başkasjnj korkutmak dğl amacım bn başımdan geçeni anlatmak istedm