Kevserekinciacar97 ben sezeryan oldum ameliyatta 3 saat sonra kalktım gezdim gaz problemi yaşamadım çünkü bitkisel damla kullandım ertesin gün hastaneden çıktım gittim alışveriş yaptım bebegime hep ben baktım hiç yatmadım tüm işimide bebegin işinide ben yattım benide korkutmuşlardı ama hiç öyle olmuyor ilk ayaga kalkmakta çok kolaydı zaten dikiş yerim hiç acımadı hiç agrı kesici istemedim ne hastanede nede evde ekstra hiçbir ilaç kullanmadım aynı gün duşumu falanda aldım ve ilk çocugum yani kimseye güvenme ama sana tek diyecegim dpent alma hasta bezi al sezeryanda ilk gün egilmek zor ama hasta bezini drek egilmeden takıyorsun depent kilot gbi