Gupssse Temmuz2021 ben de hareket hissetmiyrm daha ınsallah kötü bir şey yoktur ilk olunca ve kayıplar varken çok tuhafim
Temmuz2021 Gupssse doktora sordum plesenta yukarda 19 20 gibi anca hissedilir zaten dedi yine de insan sabırsızlanıyor tabi🙂
idiloska Rkykck Temmuz başı doğum gözüküyor ama Haziran sonu itibari ile gelebilir bence minik. 20.haftama giriyorum yarın. Haftaya kontrolüm var bakalım ne kadar büyümüş minik adam. Zaman daha hızlı geçmeye başladı sanki.
Kupkoc Rkykck 15+2 yiz doğum Temmuz sonu görünüyor haftaya kontrolümüz var bakalım öğrenecek miyiz😊 onun dışında mide bulantısı devam ediyor ama iyiyiz🥰
Ebru-Ebru Deletedmom_5 Amiin amiin🙏🏻 Rahim genişlediği için normal dedi doktorum ama insan ister istemez tedirgin oluyor. Allahım dualarımızla karşılaştırsın hepimizi🌺
Yumurcakk Demetslt yaa nasıl olcak😂 en son olmadı whatsapı veririz korkma zaten uzaktayız birbirimize zararımı olmaz 😂
Peraaaa Bende 15+5im bulantılarım hala geçmedi İlaçsız ı ıh :( Riskli gebelik geçiriyorum O yüzden temmuzu iple çekiyorum Doktor kız diye tahmin ediyorum dedi emin olamadık daha
Sfnur 15+5 bende ara ara bulantım oluyor bugün sabahtan beriii midem yaniyo ve kalaca kramp gibi bişey giriyo aniden :( cinsiyetine yarın ogrencem inşallah 🥰 gobusumde hafif çıktı😊
Sfnur Temmuz2021 yaaa ben 15+5 hisettim balda hissedyorum bebektir herhlde nadirmis erken hisseden böyle sol kasgimda ara ara göz seyrimesi gibi oluyor bebeğim diyorm ama bebek degilmi acaba 😊😊
Miumiu Rkykck 18+4 ten merhaba🐣 Oğluşum olucak allah nasip ederse🙏🏻🧿 Valla bulantılar falan her şey geçti resmen hamileliğin balayını yaşıyorum ama tetanoz aşısı bitirdi beni bugün onunla uğraşıyorum😂😂
Gamzeakd Rkykck valla kasık ağrısı baş ağrısı dışımda iyi gidiyor çok şükür 😅 cinsiyetimizi öğrendik 1 hafta önce kızım olacak 🌸🥰 şu an 17. Haftalığız 🌺
Kayraninannnesi Oğlum olacak Allah nasip ederse 💙 mide bulantısı zorluyor çok şükür azaldı ama bitmedi
Gamzeakd Gulhan16 aynıyız 17+0 🥰 benim ki kız 🌸 ben de2 3 gündür dalgalanma hissediyorum armut yediğim zman ve hep aynı saatte oluyor 🥰
Jelibon54 Rkykck valla mide bulantılarım durdu resmen 2. Tiremesterin hamileliğin balayı denildiği evreyi yaşıyorum çok memnunum kızım vuruyor onun tekmelerini hissetmek çok keyifli tek sorun çok yiyorum ve şişiyorum karnım gerildikce acıyor bazen 😂😂😂