Bizde 18 hafta olduk şükür 16 haftada doktorumuz erkek dedi , oğlumla kavuşmamız 15 temmuz allah nasip ederse inşallah,hala mide sıkıntılarım devam ediyor hep tokum bulantılar ama şükür yine iyiyiz bugün 18 hafta olduk ama ben daha hiç hissedemiyorum göbeğim baya çıktı ilk gebeliğim baya erken hisseden arkadaşlar var tedirgin oldum inşallah sıkıntı yokturr🙏🙏allahım sağlıcakla herkesin bebeğini kucağına almayı nasip etsin