Gamzeakd Gulhan16 aynıyız 17+0 🥰 benim ki kız 🌸 ben de2 3 gündür dalgalanma hissediyorum armut yediğim zman ve hep aynı saatte oluyor 🥰
Gulhan16 Gamzeakd Evet canım hatırladım seni aynıyız bende küçük küçük pıt pıt seyirme gibi falan hissediyorum ☺
Mnevvr53 Rkykck 17+4 haftalik bu hafta galiba bebek yukari dogru cikiyor karnimda baski hisediyorum boyle nefes alamiyorum
erik999 Rkykck İnşallah aynı 25 de kontrolüm var ayrıntılı bakarız dedi riskli li gebelik uzmanliyla dedi Ozmm kadar ne yapcam sıvı fln da aldırmak istiyorum ne yapacağım şaşırdım
Miumiu Rkykck Canım kişiden kişiye göre değişir ama şahsen benim acı eşiğim çok yüksek olmasına rağmen şoke oldum bu ağrıyla😂 Zamanla azalır umuyorum ama şu an omzumdan boynuma kadar tutulmuş vaziyetteyim🤷🏼♀️😣
Merve1455 Senemolcay benimde o hafta 40. Hafta oluyor bende hep onu düşünüyorum doktorum Ya izne falan giderse diye bakalım kaçıncı hafta gelecekler😊
Mnevvr53 Rkykck bendede 12 haftada kordon degilse erkek dedi 16 inci haftada cikintisi var erkek gibi dedi 😃 bizdede herkes kesin erkek biliyor 😄 ayrinti usg gidince ogrenirsin ben haftaya gitcem bakalim 3 uncu kez sordurtrcam
gul_bf @Rkykck 19+5 olduk oğlum olacak inşallah. Gece yatarken ara ara hissediyorum hareketlerini. Dışardan karnımız belli olmaya başladı artık. Cinsiyeti de 17. Haftada öğrendik 🌸 sağlıkla gelsinler inşallah evlatlarımız