Rkykck 2. Gebeliğim doğum temmuzda görünüyor 9 temmuzda hafta doluyor bende bir aksilik olmazsa 5 temmuzda doğsun istiyorum doğum günümde 🙈 ama kesin doğmaz o tarihte hayırlısı cinsiyetimiz kızmış 15 haftada öğrendim yinede detayliyi bekliyorum netlessin diye kızlar birde benim karnimda ağrılar oluyor ara ara sancılar giriyor kramp gibi normal mi karın büyüyor ondan diyoruum ama ne bilim korkuyorum bazen bu hafta kontrolde söyleyeceğim mutlaka doktora 19 haftalık olacağız cuma günü