Ahh bende 36+2 yim ve bu düşünceler aklımdan geçerken kendimi tek sanıyordum 🤣 Hatta saçmalama merve erken den de doğurma falan diyorum ama bir yanda keşke şuan sancım gelse de yarın yanımda olsa sağlıkla istiyorum ♥️😅 Benim normal göründüğü için günümüz yok, böyle gün söyleyenlere öyle imreniyorum ki ah diyorum keşke bende bilsem ne zaman geleceğini 🤍 Bakalım bizimkinin keyfine kaldı doğum🤣