Betulnuri Hellolo şey ya normal doğumda alttan kesiyorlar sezeryanda da kasığı kesiyorlar ya hanii.. Sezeryanla doğum yapınca regl gibi kanama oluyor mu acaba
Hellolo Nesrin15 ben orta aldım m bedenim 38 onun aralığı da 38 -42 yazıyor olsam olsam en fazla 42 olurum diye düşündüm ama büyük boyu için daha rahat diyorlar
Esmanindunyasi Hellolo bacim bu yarin mi indirimdeymis 2 3 paket bitiren varmis oda yogun kanama yasayanlara gore degisir tabi bende 2 tane alacam büyük boy sonra gece pedine gecerim
Sanem123 Kızlar 2 paket alın ben aldım doğum yapan bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir de L beden alın ben 65 kiloyum şuan L aldım çok lastikli zaten sarar sizi
Esmanindunyasi Hellolo tamam tatlim yarin alacagim kesinlikle iyi oldu indirime girdigi bende 1 paket mi yoksa 2 paket mi alsam diye suan kararsizim yeter mi tek paket acaba
Ylmz_gulsun İlk dogumumda 90 la doguma girdim l beden çok rahat olmuştu sezeryqnda da çok rahat oluyor pamuklu yumuşak yapısı vardı
Hellolo Esmanindunyasi ben iki alacaktım elimde kalır diye tek aldım lazım olursa o zaman alırız olmasa da gece pedlerinden kullanırım
Baransmom Ipek0z ped öyle,ama depent asla ses yapmıyor,oldukça da kullanışlı. Bir paket edinin derim 🌿
annee27 Ipek0z yok cnm lohusa pedi ses yapiyor biraz ama depend oyle dgl ben yine 2 paket almayi dusunuyorm cok gzl bisey gercekten