Hellolo bir ay önce normal doğum yaptım iki paket almıştın beş altı tane kullandım sadece keşke bende bir paket alsaydım diyorum şuan herkesin yapısı farklı tabi ama benim ilk üç gün tek yoğun kanamam oldu ondan sonra hep lekelenme oldu ped bile kullanmıyorum penye bez kullan dedi doktorum dikişler çabuk iyileşsin diye 🙋🏻♀️ Şimdiden hayırlı doğumlar Allah yardımcınız olsun 🥰