Hellolo Kızlar 1 paket mi yoksa 2 paket mi almalıyım yarın indirime giriyor e bebek te acaba 1 paket yeterli gelir mi? Sonrasında gece pedi kullanırım diye düşünüyorum kararsız kaldım
Betulnuri Hellolo bende burada bekleyeyim 🙂 bir de ne olur ne olmaz bir beden büyük alın diyorlar o konuda kızlar ne düşünüyor acaba 😂🥰
annee27 Hellolo 2 paket kullandm cunku cok buyuk rahatlik ic camasir ped le ugrasmaktansa cek yukari otur yerine 🤣🤣 bide nekadar dusuyor
Hellolo Betulnuri orta boy almayı düşünüyorum 60 kilo ile hamile kaldım 21 haftalık hamileyim 2 kilo aldım orta boylar 42 bedene kadar diye biliyorum ama benimde aklıma takıldı şimdi 😂
B0220 Betulnuri 1.75 boyundayım 80 kiloyum L beden aldım çok rahat oldu hatta daha da esneme payı var yani
Hellolo Sedaerhan bende öyle düşünüyorum birkaç gün yoğun bir kanama olur sonra azalır heralde iki tane alsam elimde kalır gibi geliyor birde yaz ayına denk geliyor doğum allah nasip ederse haziran sıcaklarımda ped daha az bunaltır gibi
Betulnuri Hellolo kuşum ben 24 teyim 10 kilo almışım ya 😂 😂 ben her türlü büyük alıcam sanırım bu gidişleee 🤦♀️
BurcuP Hellolo large alın hatta Xl . Ben ilk Doğumda 61 kiloyla Doğuma gittim m ve l beden almıştım yanıma ve L bedeni kullanabildim vücutta ödem oldu şişti hassassın dar sıkan şey giyemiyorsun şimdi gene L aldım oradan pay biç işte
Sedaerhan Hellolo bence bir paket al yetmezse eşine aldırırsın bi paket daha her yerde kolay bulunuyor ya elinde kalmaz en azından.sürekli kullanılan bişe olsa ben de alcaktım bir paket daha
Ozbk File markette de indirime girmişti 30 TL ben ordan aldım. Uzun boylu ve zayıf olmama rağmen L beden aldım rahat olsun diye.
Borusesi annee27 28.80 TL ben normal ped aldım birde depend alacağım yedek kalsınlar ilk başta depend sonra normale dönerim
Hellolo Betulnuri kullanılıyormuş ve sezeryan için baya rahat oluyormuş kullanımı öyle okumuştum kullanan varsa yazar belki
Betulnuri Hellolo şey ya normal doğumda alttan kesiyorlar sezeryanda da kasığı kesiyorlar ya hanii.. Sezeryanla doğum yapınca regl gibi kanama oluyor mu acaba