Sevde0281 Baransmom ilk aşı da üç gün ağrı yaşadım ikincide ilk gün sadece ağrı oldu. Acı eşiğine göre değişiyor ağrı olup olmaması
Baransmom Ebruilkim şart mı değil mi bilmiyorum açıkcası,ama önemli onu biliyorum. Ben de doktorumla konuşamadım henüz ama ilkinde de yapılmıştı bana.
archmom Baransmom bir kaç gün agrıyor canım . Normal . 2. Doz yapılacaksa 4 hafta sonra onuda yaptırman lazım 🙏🏻 Şişti ise buz koyabilirsin . Ağrısını hafifletir 🙏🏻
Cemrece Baransmom Korkudan hala gidemedim vurulmaya 😁😁 22.haftamdayim 🙈 Sonrasi degilde beni de igne korkutuyor 😂
Baransmom Cemrece ahahah kaçış bir çözüm olsaydı doğumdan kaçardım galiba🤣 gerçeklerle yüzleş canım benim az acır belki şeyapma 🤣 aaa