Papatya_1 ben günde 1.5 paket falan içiyordum. Öğrendiğimde muhtemelen daha 15 günlük falandı 1 hafta boyunca eşim içerken bir firt aldım gün içinde. Ama söz verdim kendime 1 hafta yapicaksin diye.1 hafta sonra 3-4 saat ağladım ben bunu bebeğime yapamam senden özür diliyorum vs diye sürekli onunla konuştum ve varlığına şükretmeye başladım. Hamileliğiniz de eğilmeye bile sakınırken, bunu onlara yapamayız. Çok zor evet ve ben 15 senedir içiyordum hiç de bırakmadım. Canım da istediği oluyor. Sokakta yanımdan geçenler de içiyor oluyor ama diyorum ki o var. Hatta bunun için fazla bile kilo aldım muhtemelen şuan 32 haftaligim kim bilir belki emzirme dönemi de bitince başlarım. Ama sartlamadim kendimi. Hiç bir sigara postuna da yazmadım bu arada yargılamak değil ama lütfen yapmayın. Ne zaman sikissaniz ona mektup yazın biseyler hazırlayın. Bu uğurda ne mücadele veren insanları düşünün. Bikac hafta zorlanip sorun yaşarsiniz elbette eşinizle çevrenizle vs ama bebeğiniz için iradeniz bı şekilde yerine gelecektir eminim.gunde 1-2 içiyorum vay efendim 3-4 e doktor bişey demedi. İcmeyince sinir stres daha çok zarar veriyor cümleleri sadece kendimizi kandırmak emin olun🙏