Lalala Papatya_1 bende Beklemediğim anda öğrendim son bi sigara vardı içtim bıraktım ve 10 yıldır sigara içiyorum öncesinde hamile kalırsam anca öyle bırakırım sigarayı diyordum. Bide mide hassasiyeti yŞayınca aramadım hiç 36+4 oldum. Aaaa son zamanlarda diyorum ki ahh şöyle akşamüzeri hava hafif ılık balkonu yıkamısım missi gbi. Çayım önümde bide sigara ayy ne keyifli olur diyorum 🤭🤭🤭o keyfi özlemişim ama tekrar başlamam inşallah paket almam ikram edilse içmem bakalım nolucaz.
Lalala Papatya_1 haa tabi bırakamayadabilirdim öğrendiğimde senn rahatsız hissetmen bile bırakmaya yakın olduğunu gösterir 👍👍👍
Papatya_1 Hepinize çok çok teşekkür ediyorum çok güzel yanıtlar aldım soğumama bayağı bir yardımcı oldu Allah razı olsun hepiniz çok iyi bi anne olursunuz , Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah 🐣🤲🏻❤️
Cambardak Ozgeksn emzirme döneminde de inş direneceğim ki hep kurtulmak istiyorum. O koku ile çocugumu öpmek sevmek fikri ile kndimi soğutuyorum direndiğim yere kadar ama çok her dk aklımda neredeyse 8 ay oldu hala
Papatya_1 Cambardak gerçekten bende artık o koku ile yaşamak istemiyorum 1 2 saat bile içmediğim zaman karşıda ki iğrenç kokuyor diyorum çocuğumuz da bize aynı düşünür
Fulyafulya29 Papatya_1 canım hemen hemen aynı şeyleri söyleyeceğim ama ilk 1 ay azaltarak içtim . Ondan sonra sürekli vicdan azabı çekmeye başladım. Yatakta sigara içtikten sonra kendimi kokladım nefret ettim . Üstelik eşim de sigara içmiyor . İlk 1 aydan sonra içmedim şu an 13 haftalığız umarım daha da içmem . Bu arada sigara içip sağlıkla doğum yapan arkadaşlarım da oldu ama sigara içip erken doğum yapıp bebeğini 1 ay yoğun bakımda bekleyen arkadaşlarım da oldu . Bence bebeğimizin hayatıyla kumara gerek yok en fazla 1 hafta aşırı zorlanırsınız sonra geçer 🤗
Ozge20ulu Papatya_1 sigara isteyen şeyleride kes canim Ben çayla çok severdim onuda içmiyorum Ayda bir iki kez içtim çok cnm çekince ama çocuğu besleyen damarda çentik oluşmuş doktor sakin içme deyince içmedim artık
Kadersfk Papatya_1 5 haftalıksın migden yeni yeni bulanmaya baslar yada hiç bulanmaz ben 11 yıldır sigara içen bı insanim gebe olduğumu ogrendigim gün eşimden sadece 2 fırt içmeye başladım öyle bile vicdan azabı çekiyordum migdem bulandigi için çok canım istemedi sonra migde bulantılarım geçti bı baktım canım sigara istemeye başladı içmedim tabi sonra kızımın hareketlerini hissetmeye başladım yemin ettim kendime bunu kızıma yapamam diye ve içmiyorum çokta mutluyum icmedigim için inşallah hayatım boyunca birdaha başlamam sende yapabilirsin güven kendine inan başarılmayacak hiç bir şey yok 💜
Cagla89 Papatya_1 ben de kronikleşen bir durumdu zaten hamilelikten öncede.. antibiyotik içince de mantara çeviriyor