bus91 Aslında gerçekten yazmayacaktım ne dersem algılayamıyorsunuz çünkü ama hadi deniyim tekrar. Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim ama açtığım konu emzirirken sigara içmenin zararları ? Değil malesef. Onu da anlayamamışsınız ama olsun şaşırtmadı. Ben bu soruları doktorumla görüşüyorum. Üzgünüm ki bu konu da da bilginiz yok 😊 Sigara kanda ne kadar kalır sütten nasıl geçer felan. Bunlarla kafa yormayın siz. Önce okuduğunuzu anlama yönünde çalışmalar yürütün sonra Tıbbi konularda bilgilenirsiniz. Ayrıca hamileyken sigara içmeyi destekleyen birisininde emzirirken ki fikrini beyan etmesi trajikomik. Hayırlı günler 🙋🏼♀️ Yazdıklarınızı okumayacağım birbirinizi etiketletip yazın isterseniz yormayın kendinizi. Cahile laf anlatmak ve muhattap olmak beni çok yoruyor 🌸