Ec0709 benimde öyle canım çatım müsait ama çıkım dar banada öyle söyledi. Yarın kontrolüm var bakalım. Bol yürüyüş, pilates yapıyorum ama hala sancım birşeyim yok. Açılmamda yoktu. Kilosu biraz fazla olduğu için sezeryana dönebiliriz dedi. Yarın herşey belli olucak. 40+2 yim bu arada . Bu sene bebekler gelmek istemiyor 😊