F-Gemi Beklemedeyiz canım. Dün 3,5 da nişanım geldi 4,5dan sonra düzenli rahim kasılmalarım vardı akşam 10da geldik sıklaşınca geldim bütün kasılmalar geçti baya bekledim evde duşa bile girdim geçmemişti. Yalancı dedi açılmada 1cm hala dedi eve yolladı. Gece acayip kasık ağrılarım vardı uykumdan uyandım. Yine sık sık vurdu vurdu baya şiddetliydi geri gitti. Sabah kontrolüm vardı geldim şimdi yine doktorla görüşücem ameliyata girmiş Saadet hanım. Nst de bişey çıkmadı yine 43e çıktı anca sancı dün akşam 79ları görmüştüm