Papatya0605 Merhaba, benım de suan 39+5te, ama doktor en fazla 40+4e kadar bekleyebiliriz dedı 1 cm açılmam var daha fazla açılmam olmazsa suni de vermickmıs sezeryan olursun o zamn carsamba günü dedı , başka hastaneye de gitmelimiyim sizce, sizin doktorunuz ne zamana kadar bekleyelim dedi 🤨😐