Bilgeenur aynı duayı bende ediyorum allahım sancılarım olsun ama ben hissetmeyeyim anlamayayım hiç diye🙈 benimde salı artık son gün bakalım o güne kadar bişi olmazsa sunile başlatırım dedi.doktorum dün tlfda. Bu gece belden kasıklarıma ağrı vardı gece 5 den beri afedersin ishal oldum doğum belirtisi diye okumuştum