Bende 39+6yım dün randevumda çatı muayenesinde baya kanamam oldu . Doktorum 1-2 güne bebek gelebilir dedi. Gelmezse haftaya çarşamba suni sancı vericek. Fakat biraz daha kilo alırsa sezeryana dönebiliriz dedi.Normal dogurmak istiyorum ama bazende biran önce sezeryan olayım kurtulayım diyorum son günler ne zormuş 😊