F-Gemi merhaba yazılarınızı okuyordum sağlıcakla kucağınıza almışsınız ne mutlu size🥰 bu dediğinizin aynısını bana yaptı hatta biraz zorladı dedi ki doğum masajı yapıyorum elini bir cıkarttı kan icinde eldiven😂 perşembe günü yapmıştı biraz akıntın gelebilir korkma ama bu 3-4 gün doğurcağını düsünüyorum yine ptesi kontrole gel bir belirtin olmazsa dedi. Perşembe çok az 1-2 kere leke gelmişti. Şimdi kalktım 7den beri tuvalete gidip geliyorum hep bi kanama var yani sümüksü pembe akıntı var bu artık nişandır herhalde yani dimi🙄🙄