Ebrulisss Leylaaa38 bu 15. Haftadan sonra brnde oyle doymuyorum inanki eşim dalga geciyor yeni kalktin ya sofradan diyor napayim doymuyorum gibi böyle hep yiyesim geliyor 🤭🤣🤣
Ebrulisss Leylaaa38 kisiden kisiye defisiyor yinede biraz dikkat et canim onemli olan senin kilo alman degil , bebegin almasi . Tanikide caninin her istedigini ye ama hazir gidayi fazla kacirma 🥰 Suan kac haftaliksin ?
leylosule Leylaaa38 25ten sonra hafifçe belli olmaya başladı çok tatlı bir göbüştü 30a varınca bir anda iyice büyüdüğünü farkettm ve bebek doğum pozisyonunu aldığı için karnımın şekli değişti. Normalde yuvarlakken şimdi alt tarafı daha şiş duruyor
yildizfero01 Leylaaa38 hayırlısıyla ama kişiden kişiye değişiyor bazıları daha erken çıkıyor bazıları dahada gec
Merimex Leylaaa38 17den sonra başladı hafiften büyümeye bende gobekliydim oyuzden göbek mi bebekmi çok ayırt edemiyordum 20den sonra belirginleşti :))) şimdi 30 :)