Jelibon54 Leylaaa38 https://imgyukle.com/i/LQUj3Y 18. Haftadayim kızım ben buradayım diyor galiba ama daha çok erken biliyorum gaz ve şişkinlik bu yani şimdilik böyleyiz 😂😂
Linam6868 Leylaaa38 2. Hamileliğim 3.ayda çıkmaya başladı şimdi 4 buçuk hamileyim dışardan da belli oluyor hamile olduğum Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insaAllah canım ama kişiden kişiye değişiyor tabi
Jelibon54 Linam6868 teşekkür ederim canım benim inşallah sen de sağlıkla kucağına alırsın bebişini 🥰❤️
Ebrulisss Leylaaa38 kisiden kisiye defisiyor yinede biraz dikkat et canim onemli olan senin kilo alman degil , bebegin almasi . Tanikide caninin her istedigini ye ama hazir gidayi fazla kacirma 🥰 Suan kac haftaliksin ?
yildizfero01 Leylaaa38 hayırlısıyla ama kişiden kişiye değişiyor bazıları daha erken çıkıyor bazıları dahada gec
Tugbahanim1 13-14. Haftalarda çıkmaya başlamıştı benim🙂 ama o da kimsenin anlayabileceği bir büyüklük değildi 😀
Fridasrose Leylaaa38 benim 20. Haftada belli olmaya başladı eski pantolonlarimi 20. Haftaya kadar giydim sonra hamile pantolonuna geçtim
Leylaaa38 leylosule ah ne güzel bende kiz istiyorum Ama kesin erkek olacak… Neyse hayirlisi olsun sagilikli olsun da fark etmez❤️🙏🏼
Jelibon54 Leylaaa38 teşekkür ederim canım aslında aç karnına çektim ay ne bilim genelde bu zamanlarda diyorlar siskinliktir gazdır ben de ona yoruyorum işte 😂🥰❤️
Ebrulisss Leylaaa38 sağlıcakla buyusun minigimiz 🤩 Zaman gecmiyo saniyoruz bi bakıyoruz doguma yaklasmisiz ne kadar hizli gidiyomus be diyoruz 🤭