Bakan54 fazla hastası olduğundan dolayı acele ettirebiliyor diye duymuştum öyle mi acaba 😊Birde bebek için endişeli olduğumuz zamanlar yaklaşımı nasıl yani iç rahatlatıcı şekilde konuşuyor mu?Benim önceki doktoruma rahat şekilde sorularımı soramıyordum kaygılı olduğumda pek umrunda olmuyordu da o yüzden merak ediyorum 🤗Bu doktordan da memnun kalmayacağım diye çok korkuyorum.Birde son olarak normal doğum için çok çabalıyor diye duydum öyle mi?Özelde genelde risk almamak için sezeryana alıyorlar bu doktoru seçmemdeki en büyük etken önceliğinin normal doğum olması olduğunu duymam oldu doğru mu duymuşum🙈