yassen ben doktorumu değiştircem pazartesi inşallah adatıp filiz dursuna gideceğim.Bu yorumu görmem çok iyi oldu🙈Filiz dursun nasıl bir doktor.Doktordan yana bir şansım olmadı 6.ayıma girdim artık bu doktora gidicem ama tereddütlüyüm ilk gideceğim için.Size birkaç sorum olacak.Filiz dursun hastalarına karşı çok ilgili ve güler yüzlü müdür?Her şeyi detaylı olarak muayenede açıklar mı yoksa kısa öz geçer mi?Reyhan kaplan ile arasında kaldım reyhan hanıma sezeryancı dedikleri için tercih etmedim.Filiz dursun normalci diye duydum öyle mi?Birde son olarak filiz dursun hastalarına telefon numarasını veriyor mu sorularımız olduğunda sormak için?Lütfen kusura bakmayın bu bilgileri o kadar çok öğrenmek istiyorum ki bu yorumunuzu görünce çok sevindim.Sorularıma detaylıca cevap verirseniz çok mutlu olucam🤗