Merhabalar bende İlknur hanıma gidiyorum medarda başlamıştım riskli gebelik ve ilk bebeğimi maalesef kaybettim İstanbul’dan Sakarya’ya geldik ve doktor arayasındayken İlknur Hn buldum mükemmel bi doktor ilgili her zaman sevecen benım her muayenem korku endişe içinde geçiyor ama onun yanında kuş gibi oluyorum ne zaman yazsam dönüyor aradığı. Da ulaşıyorum iyi ki karşıma çıkmış diyorum ilk doğumum sezeryan olduğu icin yine sezeryan olucak erken doğum durumum söz konusu tek korkum beyhekim hastanesi hastane içime sinmedi yoğun bakım vs olmayışı ama İlknur Hn dan vazgeçmeden devam ediyorum tüm korkuma rağmen başka hastanede doğum oluyor mu bunu konuşmadık çünkü benım henüz kendimi bu duruma alıştırma gerekiyor ama İlknur Hn mükemmel bi doktor