Ttlier19 benim şuan bebekle ilgili sadece ikili testimin değeri yüksek çıktı diğer tüm sıkıntılar benimle alakalı ilk kızımda tansiyonum yükselmişti gebelik zehirlenmesi vardı ikinci gebelikte risk daha yüksek ve rahimde şekil bozukluğu var sanırım perde de var o yüzden erken doğabilir dedi ilk doktorum, kızım da erken doğdu ama 35 haftalık 2400 dü küvoze gerek kalmamıştı bu bebişim de o kadar doğsa yetecek Rabbim size de yardım etsin umarım herşey beklediğiniz gibi olur 🤲🏻