heyymomm bizde cuma günü doktora gideceğiz bakalım geçen hafta küçük küçük sancıların var dedi ama ben hissetmiyorum sadece bacaklarımın iç kısımlarında ağrı var. Daha artık ne kadar bekleyebileceğimi bilmiyorum bekledikçe sanırım korkmaya da başladım ☺️