Ayazz21 Tugce0158 hangisi sizin ve bebeğiniz için iyi olacaksa öyle olur inşallah 🤲🏻 Sağlıkla alalım kucağımıza 😇☺️
mervedaldaban Ayazz21 inşallah meraklardayım artık hayrılısyla hepimizin günleri geçsin bir an önce ☺️
Ayazz21 Melek_moms sezaryena daha mantıklı bakıyorum artık kendileri gelsin diye bekleyince gelmiyorlar 😀☺️
Tugce0158 Melek_moms 38 de alıyorlarmış canım 1 hafta 10 gün oluyor Perşembe netleşecek işte bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inş pozisyonumuz tersti en son 😊
Ayazz21 Azraamine gerçekten 😀 gelselerde evden çıkamayacakları için bişey değişmiyor olabilir onlar için 😀
Ayazz21 gulsahhg evet artık Şubat bebekleri kesin çok nazlı olcak bu kadar son dakikaya kadar beklemeleri 😀 iyice heyecan yapıyor ☺️