Ayazz21 aynı gündeyiz ama benimki de gelmek bilmiyor. şu zamana kadar belki 8-10 defa nst ye bağlandım hepsinde de sancılarım çok fazlaydı bu gün yine öyleydi. ama açılma hala bir parmak. sırf şu bel ağrısından gelsin istiyorum hareket kısıtlığı gerçekten çok zormuş 🥲