19+0 erkek hayırlısıyla . Artık 20.hafta diye geçiyoruz sanırım . Bir şeyler aivar alt karnımda ama bebekler mi gaz mı bilemiyorum . hareketlerini ne zaman hissettiniz . Bunun için başka bir doktordan randevu aldım sizce gitmelimiyim ? Kendi doktoruma gitmeme 23 gün var