Btlsr 24+2 olduk bizde kızlarımla 🥰 çok şükür iyi gidiyor 🤲🏻 dönem dönem zorlanıyorum işte kaburga baskısı, sırt ağrısı, kramplar, gaz sancısı, kabızlık, ödem vs. ama bu ara maşallah deyim çok iyiyim 😄 Bende öyle eskisi gibi yürüyüşümü fazla yapamıyorum belim hemen ağrıyor 😓