Özeli bıraktım,devlet hastanesi takipliyim.Randevularimi erken alıp her seferinde aynı doktorda bakildim.Randevu alamadığım zaman dr.un notu ile sıra verildi gebelik olduğu için sizlerin de aklinda bulunsun🤗 Özel hastanede daha bir yıl önce rahim ağzı ile ilgili bir operasyon geçirdim.İcimde tampon unuttu hemşire daha doğrusu cikaramayip nöbeti devredip gitti.Demem o ki etikete aldırmayın hanımlar.